Skansen

Idag så var vi på skansen med klassen. Eller asså man kunde välja mellan skansen och eriksdalsbadet och jag valde skansen eftersom jag är blek och har ingen bikini. Vi behövde bara vara där i typ två timmar och sedan så fick vi sluta så det var najs. Här kommer en liten bildbomb som jag snodde från Charlottes blogg.
Challe och Filippa på busstationen
Filippa och Amanda på bussen
Fina lilla Challe och jag som kämpar med att komma över en liten mur i bakgrunden
Fin bild på glasbitar, cred till Challe som tagit bilden
Jag väljer lite godis, mums.
Jag på ett litet tak på skansen
-
Jag vet att det här inlägget är ute fett sent men yaya.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin blogg du har! Kram:)

2012-06-20 @ 01:30:21
URL: http://livingsexyandfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0