Tjabba Tjena Hallå, Vi säger sååå!

Tjabbelooba!
Efter skoan så gick jag med Challe och Dani-boi till fredrikshov för attt hämta danis lillasyrra. Sedan så gick jag och Challe hem till mig och sen så kom Chraaiistiine... Vi hade det trevligt och pratade.
lyssnar på just nu!

Daniooo!

Hola!! Nu så sitter jag och Charlotte och äter lunch hemma hos moi! Jag äteer danio, cheerios och oboy.. Intressant va!?... JAa nu så ska jag fortsätta ätaa... Adios amigos!
Yummmiiie....

Trött'

Hellow, jag veet att min upptadering har sugit men jag har vart trött och stressad och i London! So its not really mitt fel.. Men iaf nu så ska jag sova! Nya sängkläder! Mysigt! Gnat! Imorn så ska jag försöka upptadera så mycket som möjligt! :) här kommer en bild på mig och kära Pauline i london! Love<3


America's Next Top Model!

Hellaooo! Nu så sitter jag is offan med flora och kollar på ANTM.. Jätte bra assoooo! Ja imorn så åker ju jag till London! Jag är såå glad! Saknat mina kompisar såå mycket! Jag ska ta med mig kameran så det kommer bilder och sånt! Imorgnon så kommer jag alltså inte vara i skolan. Jag åker hemifrån halv ett och innan det så ska jag ut på stan med mamma och köpa lite saker till dom som vi kommer bo hos! Min besteven alltså!
En bild på mig och Pauline i fyran! Haha söta vi var! <3 <3 Love you bestiiiiee! <3

Svar på kommentar:

Svar: Appen heter Art Set och är jättebra! Jag älskar den såå mycket! Den finns tyvärr bara till iPad och inte till iPhone vilket är ganska synd dock.... Aja! Om man har en iPad och gillar att rita! KÖP DEN!

SO

Nu så börjar snart SOn! Förlåt för dålig upptadering men jag har haft mycket läxor. Imorn så åker jag till London!


Trött

Nighty night! Nu så ska jag "sova"... Messy hair... Igen.. ;-)


Ett av skalen

Här är ett av skalen! Det andra kommer typ imorn!


Stämmer....

You eat, you're fat. You don't eat, you're a freak. You drink, You're an alcoholic. You don't drink, you're a pussy. You read, you're a nerd. You don't read, you're stupid. You tell a secret, you're an attention seeker. You don't tell a secret, you're still attention seeking. You let someone in, you're easy. You don't let someone in, you're too uptight. You smoke, you think you're cool. You don't smoke, you're a loser. You wear make up, you're a slag. You don't wear make up, you're ugly. You can't please anyone. Ever.

Mysig dag!

Helluuuuu! Nu så har jag precis ätit en honeybun från 7-eleven som Papi köpte till mig för att jag fick ett A på n reklamanalys på bilden.. Nöjd :) ! Idag så var jag med Charlotte! Vi hade det jätte mysigt. Först så gick vi till fältan och köpte lte mums och sedan så köpte jag två nya skal till mobilen. Bilder kommer sen!
Saknar redan sommaren... ( :( ) Liten cpgubbe ^^

Ny Bakgrund...

Snodde från Monki... Whoopsie... Hihi! :D
Haha Älskar den här bilden asså! Men hur kan man inte göra det!? ^^

ps. Tryck F5 om ni inte ser den!

Godnatt, typ.

Det här blir KANSKE mitt sista inlägg idaag... Nu så ska jag iaf gå och lägga mig och kolla på nån serie! Gnat!
Här kommer en bild på min nya bakgrundsbild på datorn! Love! <3


The new blouse!

Här är min nya blus som jag köpte igår!


Helgen


Vill Ha Från Topshop


"Lite" saker som jag vill ha från topshop!

Segat

Hellu! Jaaa som ni har sett så har jag ju inte bloggat idag! Min anledning till detta är att jag inte har orkat. Jag har segat i soffan hela dagen och har inte vart ute en endaste sekund!... Sorlig man är asså... Hehe. AJa snart så ska jag iaf ut med Flora för att få lite luft annars dör man ju typ.. Hhihi!
mongo.

Pauls Boutiqe

JAg har hittat the bag! Jag är käär i denna väska från topshop! Den är designad av Pauls Boutiqe och jag bara dööör! Man kan ta bort nykelringen OFC! Men jag vill ha den nuuuu! Den kostar 61 pund...

Jenny Skavlan

Hola! Nu så sitter jag i soffan och ska snart ut i köket och äta lite suushii! Mamma och Pappa har nåra människor här på fördrink så jag får hålla mig här inne i vardagsrummet med datorn ett tag! Idag så var jag med Charlotte ute på stan! Vi hade det jättemysigt! Vi både köpte en JÄTTEFIN blus från BIK BOK Jenny Skavlan kollektionen! FAst vi köpte med olika mönster. Ni kan få se min sen! I LOVE IT!
Me right now! Charlotte plattade mitt hår efter ett vi vart ute och shoppat och gick hem till henne! Det blev ätte långt! Hahaahahaa!

Amazing Race

Hola! Nu så sitter man då här i soffan som vanligt och kollar på TV. Just nu så kollar jag på Amazing Race dårå. Senare så ska typ jag och Challe ut och shoppa! Jag är väldigt shoppingsugen men ska ju åka till London på torsdag ,för att hälsa på kompisarna, så jag vill ju inte spendera alla mina pengar!
Hahaa! Gammal bild från Mallorca i somras!

Coca Cola Vanilla och Gummibjörnar

Ny så sitter man på en mysig fredagkväll med det som man älskar som mest! Imorgon så ska jag försöka tvinga ut Challe på en shoppingrunda! Det skulle ju vara trevligt! Nu så ska jag fortsätta att kolla på kvällens inspelade idol!


Good Night


Crazy Hair?


Vill göra något med mitt hår!



Very Bad!

Hellu! Det känns som jag säger förlåt för dålig uppatdering för mycket men nu så ska jag faktiskt skärpa mig och börja blogga mer! Eller iaf försöka! Just nu så sitter jag iaf framför tvn med lilla Flore, vi kollar på get smart och internet fönster shoppar! Mysigt Mysigt!

MÅSTE SE!

Den här filmen måste ju jag bara see! Den verkar såå bra! Jag älskar filmer som utspelas för länge sedan! ♥

Läsa.....

Helluu! Nu så funkar internet igen! Yay! Nu så ska jag iaf gå och lägga mig och läsa en svenska bok som vi fick i läxa till fredag.. Yay.. Hoppas att den är bra! Har någon av er läst den??


Problem med internet!

Vi har jätte problem med internet så det är bara tur att det här inlägget kommer ut! Det kommer alltså vara dåligt med upptadering! :(


Svar på kommentar


Svar: Tröjan kostade 450:- och jag ÄLSKAr den den är jättemysig! Om det är så att du är intresserad av att köpa den så kan du göra det →HÄR← !

Ny Monki kollektion! I want it all! Weeehooo!

Nu så har monki släppt en ny kollektion som heter Snow-Wow! Det här är dom sakerna som jag helst vill ha i kollektionen!
Så mysiga saker asså! Im in love! ♥
↓Här kan ni komma till dom nya sakerna!↓

Världens bästa nagellack!

Godmorgon! Jag sitter här i köket och målar naglarna. Jag har ett jättebra nagellack som är suuuuupersnyggt! Man behöver bara göra ett lager och så är det liksom täckt! Det är silver metallic utan glitter! Kostade 39:- för två på BIK BOK. Jag köpte ett annat också med det visar jag nån annan gång! :) usch vilka äckliga händer jag har!! :O


Mh ! Bandana ! Mh Mh Bandana! Oh ! Mhh Bandana...

Charlotte det är bara du som fattar rubriken ♥

Halllooo! Nu så sitter jag i köket och gör lite macrame.. Gud vad rolig man är dårå! Idag så har jag vart i skolan! Var skiiit trött.. SOmnade i typ 1 ssekund på SOn. Hehee.... NU så ska jag hjälpa mamma att laga maten! Tjalllaaa!


Jag och min bebis! ♥

JAG VILL HA!

JAG MÅSTE HA DEN HÄR VÄSTEN FRÅN MONKI! Jag provade den i affären och den var jättesnygg över en svart kofta och en t-shirt! IN LOVE! ♥

Trött..

Hello! Idag så har jag inte gjort någonting alls! Jag var jättetrött, eftersom jag somnade 4 igår och vaknade 11 imorse. Drack för mycket cola haha! Imorn så är det iaf skola igen.. Känns verkligen inte som det. Jag vill ha lov igeeen! Buhu!.. Aja. Just nu så kollar jag på CSI New York (den bästa av alla CSIs) och jojar lite! Snart så ska jag pilla ihop ett litet armband av lite garn som jag hittade ch kolla på chobits! Hejdåå!
Gammal bild från New York i somras. Det här är huset som Dan Humphrey i gossip girl bor i! Hehe :D

Godnatt

Gammal Bild ! ♥
Godnatt alla små söta läsare! Sov så sött!

Jag och Wilma, Redigerade bilder!

Jag älskar dig sötnos! ♥

Så mycket bättre

Hellu! Nu så sitter jag med Flora i soffan och kollar på så mycket bättre samtidigt som jag kollar på kläder. Efter så mycket bättre så är det "Dumpa honom!" som jag har sett förut och den är ganska bra. Jag såg filmen i London och ja där heter den ju "He's just not that into you" och personligen så tycker jag att det engelska och det då riktiga namnet på filmen är myyyycket bättre! vad tycker ni?

Vilka ska jag ha?

Jag har länge letat efter de perfekta USA shortsen! JGA hittade ett par i New York men jag var så dum så jag köpte inte dom.... Stupid. Men nu så funderar jag på att beställa dom rån england istället! För typ en kvart sen så såg jag att ginatricot har gjort en inprincip EXAKT kopia av dom! Nu så vet jag inte vilka jag ska välja! Vad tycker ni??

H&Ms bästa reklam någonsin!

Jag såg precis H&Ms reklam för Versace for H&M och jag ÄLSKAr den verkligen! Här är den!
Haha! Så himla bra asså! :D

Jag har inte vart duktig!

Jag har vart jätte dålig på att upptadera och jag ber om ursäkt! Men igår så var det ju festen och jag hade ganska fullt upp! Idag så har jag slappat med the family, vi var på konst galleri och såå... Så ja .. Det var det jag hade att säga! Hejdååå!
Jag och min bebis! :D

Ritat på iPaden!

Nu så har jag ritat en stund på iPaden och ska snart hå och läggs mig för jag har lite ont i huvvet.. Blääh. :'(


Simpsons

Hellu, just nu så sitter jag i soffan och kollar på simpsons! Mys! Är fett trött eftersom jag var ju ute på stan. Jag var på BIK BOK rean (50% på allt) och köpte två tröjor varav en jag ska ha på mig på festen imorn! Det ska bli jätte kul! Jag kanske lägger ut bilder på dom båda om jag orkar annars så blire dagens och kvällens outfit imorn! Här kommer en bild som jag ritade för ett tag sedan! Haha :D


Ut på stan!

Nu så ska jag ut på stan och träffa mami! :) cp bild!


Hemma !

Nu så sitter jag, challe och floffe i vardagsrummet och leker viskleken! Vi ska snart gå och göra lite varmchoklad! Mumsiii ! ♥

Godnatt! :)

Flora ligger i soffan som en liten nunna!


Brann på skolans toalett: förlåt för lite äcklig bild!

Idag bär jag och tjejorna gick i korridoren så kände vi att det luktade bränt men vi tänkte att det inte var något! Men när vi kom ut ur skolan så började brandlarmet ringa! Vi fick sedan reda på att nån hade lagt en massa papper i toan och sedan tänt på det! Asså det är ju bara så onödigt!

Såhär såg toan ut efteråt.. :( Stackars toalett! Vad hade den gjort den personen som tände eld på den!! :'(

 


Världens bästa godis! ♥

Jag och Filippa gick in på Hemköp på Östermalmstorg då vi märkte att Hemköp har typ världens bästa godis! Såhär såg det ut!

Så fint asså! :D

En av mina favvisar! ♥

 

En sån här fick man för att plocka godis i! Liksom! Åååh! ♥ Att jag aldrig har märkt det här! Dom hade ju liksom massa olika sorters godis som inte fins typ nån annan stans! T.ex. Mango persikor, nåra jätte stora sura melon klyftor och mycket mer! Haha jag var så glad på vägen hem! :)

Klar med läxan! Sköönt!


Ledsen för dålig uppdatering under dagen!

Ni ser rubriken!
Idag så var jag iaf med Floffi på stan. Vi letade efter något som man kanske kunde ha på festen på fredag! Det är ju en fest för alla sjuor på östermalm! Hoppas att många kommer annars så blire ganska sorgligt.. hehe.. Vi hittade iaf ingenting intressant. Men det var trevligt iaf! Vi hittade därimot typ världens bästa ställe att köpa godis som iaf jag inte hade märkt innan! Ni får se senare!!
En reklam som jag ska skriva en analys om på bilden.. Segt.

Desperate Housewives

Nu så ska jag gå och lägga mig med ett stoooort glas juice och ett glas svartvnbärssaft i sängen och kolla på DH!
Fina jag... Not! :D

Vill ha från Monki just nu!



New Nails.. They are OK...

Nya naglaar! Dom ser bra ut på bilden. Men om man kollar noggrant i verkligheten så ser man dom små missarna här och där.. Men dom funkar!

Have 2 paint my nails!

Nu så ska jag hämta nåra nagellack och måla naglarna! Hehe! Dom är inte så vackra! xD


Kinapuffar FTW !

Tju! Nu så sitter jag i köket med ett glas svartvinbärs saft! Hihi! Jag kom precis hem från att ha varit hemma hos challe med Fluffi. Vi åt kina puffar och snacka. Spelade lite Zombie Life också.. Hehe Nörd! Jaa så det var kuuuligt!
Typ mobbad bild på mig.. Tagen från Challes blogg!

Ingen Matte! Woohoooo!

Jippiee! Vi ska inte ha nån matte vilken är våran sista lektion! Så vi får sluta tidigare vilken är skönt för då måste jag inte "stressa" till pianot! Im soo happy! :D

Dagens Outfit

Här är dagens outfit:
Tröja: Monki
tights: typ H&M
Väska: Urban Outfitters
inte världens bästa bild men ändå :)

 


Good Night!

Nu så ska jag gå och lägga mig eftersom en viss liten korvflicka ligegr och väntar på mig! <3

Tack!

Åh! Tack sååå mycket för att ni läser min blogg och jag HOPPAS att ni fortsätter att läsa den och tycker att den är bra! Thank You Thank You soo muchi! <3

WARNING!

Vi köpte ju ett färdig paket med cupcake blandning! Den var sååååå äcklig, allt smakade plast!! Jag och Charlotte tog varsinn och båda spottade ut dom i soptunnan! Så illa var det! Så köp inte inte inte! Kungsörnens cupcake blandning!!


Baka Baka Liten Kaka !

Nu så ska jag Challe och Foffi baka cupcakes! Det blir jordgubbs cupcakes och mini cupcakes! Vi får se hur det blir!

Skola....

Nu så har jag klätt på mig mina idrottskläder (yay idrott kl8 på en måndags morgon) och ska snart gå och äta frukost.. Jag är sååååå trött asså... Somnade typ 2. Aja. Nu så måste jag packa klart min väska med det jag ska ha på mig efter idrotten .. Har packat ner både em klänning och byxor... Vi får se!!
Hihii.. Flora ligger och kollar på när jag packar min väska! :)


EMA ! <3

Yay! Finally!! Mtv EMA music award !! Wooohoooooooooo!!

Ny design! .. Redan.. ;)

Jag kände att den var lite mer sofistikerad... Oj! Det där lät skumt att skriva..

Sista dagen på höstlovet.. :(

NOOOO! I DOOON'T WAANNAAA GOO BAACK!
Som n alla vet så är ju lovet slut imorn (om ni inte vet det så är det nåt fel med er) och jag vill verkligen inte tillbaks till alla prov, läxor och lärare. Det ända kul är att man får träffa klassen igen. Så det ska bli liiite kul ändå! Och destå snabbare tiden går destå närmare kommer man till jul så ja... Nåt positivt iaf!
En bra låt kanske kan pigga upp det här inlägget?
ok.. Kanske int världens gladaste låt.. Men den är bra iaf! :D

Project Runway

Hellu! Jag sitter och kollar lite på project runway på sidereel.. Så himla bra assååå.. Love it! <3
Det över är mitt favorit avsnitt det är jätte roligt! Min favorit är Anthony Ryans fågelfrö-klänning ! <3
(Om ni trycker på den så kan ni fixa så det blir helskärm om ni vill kolla asså)

Foam

Hellu, nu så sitter jag på foam med Lollo, mamma och pappa och äter lunch. Jag ska ta en club sandwich och en limonata! Mums!


Den PERFEKTA gröna tröjan!

Den hääär tröjan vill jag haaaaa! Dem är ju heelt perfekt! Jag älskar färgen och jag ÄLSKAR storleken på den! It's PERFECT! Men... Den kostar 599kr.... Sk*t....

Goood Morning !

Hellu allesammans! Nu så har jag vaknat och ätit min frukost. Jag sitter faktiskt just nu och kollar på bachelorette. Snacka om deprimerande.. Aja idag så vill jag iaf ut på stan! Jag är suuper shopping suugen! Tihiii! Som vanligt.
Mallorca i somras! <3

Min lilla present till Wilmis Otto! ♥ Min beeeebis!

Dem här sakerna var min present till min älskling!
tihii ! Vad tycks?? <3

Lite bilder från idaaag! Hehe I Love you Otto! <3

hahaaa! Det här är 5 av 80 bilder.. hehee.. :D

Bussen

Tjabbaaa! Nu så sitter jag med Wilmaa på busstationen och väntar på bussen! Vi har vart på eriksdalsbadet och badat.. Vi ska åka hem och äta bullar och spela spel.. Hihi!

jätte random bild på mig och Wilmis för jätte längesedan.... c:


Snart kommer Wilma!

Yaay! Snart så kommer Wilma hit till stan! Vi har inte träffats på JÄTTELÄNGE så det ska bli suuper kul! Vi ska nog ut på stan lite och så tar jag med den lilla digital kameran, så det blir nog bilder sen! Nu så måste jag gå och slå in hennes paket för hon fyllde år för ett tag sen!
Jag är ful och osminkad så jag redigerade den här bilden så den inte skulle se ut som mig.. Lyckat.

Welcome !

Hellu! Jag heter Alice (som dom flesta nog vet) och ja. det här är min nya blogg! Wehoo!.. Aja.. Hejdååååå!

RSS 2.0