LONDON CALLING

På torsdag så ska jag åka till London för att shoppa, träffa min kompisar och shoppa. Det ska bli jättemysigt och jag har inte vart där sen i höstas så jag saknar stade. och kompisarna! Jag kommer att vara där i 10 dagar och det kommer att bli suuupeeeeer!! Woohoo!

30 mars

Freeedaag! Nu så har man hela helgen framför sig och det är ju bara såå skönt! Jag är alltid lika glad på fredagar! Men imorse så haglade det.. Snacka om att det förstörde min glädje.

I tisdags så fick jag hem min beställning från ginatricot. Det var en massa fina saker. Meeen, ett par av shortsen hade nitar på höfterna och när jag provade på dom och fik runt i lägenheten så var de så vassa så jag skar upp armarna. Så dom skickar jag tillbaka. Men jag behåller ett par mintgröna jeans, bita slitna shorts och dip dyed shorts. Här är mina dip dyed shorts...

Coolish.
Efter skolan så gick jag och Charlotte hem till mig. Vi gjorde isglass i min zoku ( en grej som man har i frysen hela tiden, den gör isglass på 8min) och den blev suuuupergod!!

Det var ett lager med passionfrukt- och apelsinjuice på utsidan och massa mosade hallon på in sidan, alltså som på en päronsplit när det är vanilj i päronglass.. Mums.
Nu så ska jag sova, godnatt!

 

 

 


Där vill jag vara


Ut och äta

Nu så sitter jag sitter i soffan. Äter start och kollar på tv. Om ett tag så ska jag ut på stan med mamma och Lollo och lämna tillbaka en klänning. Ska desutom kolla i affärer, kanske köpa något och sedan äta middag ute. Härligt.
Älskar den här bilden

Svar på kommentar:

Svar: Ja, jag har en macbook pro och jag är världens sims nörd och spelar det på den hela tiden. Min pappa fixade som någon hårddisk sak så att det går snabbt när jag spelar sims och det tipsar jag om att man ska göra. Det funkar suuuperbra att spela sims på macbook pro och datorn är helt fantastisk!! Den är min bästavään! Så om du kan så skaffa en du meeeeed! :)

Heheheheej...

Jag har varit borta ett tag för att det hände liksom en sak.... Jag kommer inte riktigt ihåg men jag åkte i backen och sedan så var jag helt plötsligt på sjukhuset med hjärnskakning och spricka i handen. Jag fick minnes förlust i 4 timmar så vi vet inte riktigt hur jag kom av från backen men jag var/är i alla fall skadad. Så ja jag har inte riktigt orkat bloggat och jag ska inte göra det på ett tag för jag är pisstrött.... Så vi hörs om ett tag... Hejdå!
Cortina.....

RSS 2.0