Gårdagens köp

Det här är vad jag köpte igår, allt var ifrån BIK BOK.
Shortsen är inte lika orangea och mer rosa än på bilden.


Lyckan i LA

Hej hej, nu så sitter jag och kollar på lyckan i LA. Det är jättebra! Igår så var jag och shoppade lite. Det blev bara saker från BIK BOK eftersom det var 50% på allt. Jag köpte shorts, armband och nagellack. Bilder kommer sen...


Tråkig dag

Idag så var det ja, en tråkig dag. Så jag har inget att skriva om den..men imorgon så är det freeedaaaag!! Nu så ska jag gå ib lägga mig och kolla i en tidning... Skönt.


Chokladtårta

Nu så sitter jag i soffan och äter chokladtårta som jag bakade nu i eftermiddags. Den blev faktiskt väldigt god! Idag så gick jag hem direkt efter skolan och bakade. Jag gjorde ingenting speciellt. Gud vad jag är tråkig...

 

 


Matte

Nu så är det matte.. Som jag och Challe HATAR!!


600 kr på Topshop

Mamma lämnade in en klänning på topshop för sent så jag fick en tillgodo kvitto på 600 kr på Topshop. Hurra! Såå jag gjorde ett fint litet collage med några saker som jag skulle kunna tänka mig att ha.. Hehe.
Fast jag har inte råd med allt det med 600 kronor.... Ooopsiee.

Nya COS armband

I London så köpte jag några armband på COS (love) och dom kostade 4 pund styck. Jag älskar dom! Vad tycker ni?


Nu när det är vår så kommer jag tillbaka!

Nu när det är vår så tycker i alla fall jag att det är roligare att blogga så jag ska börja igen, Hurra! Jag tänker börja med en såndär lista, listan fick jag från http://www.willybilly.blogg.se:
.
10 saker jag tycker om:
Min familj, Mina vänner, Flora (min hund), Tumblr, Mat, Min säng, Kläder, Sommar, Shorts & Pengar.

9 saker jag tycker mindre om:
Dåligt väder, sjukdomar, döden, krig, falska och taskiga människor, att sakna folk, när saker går sönder, när datorn laggar & huvudvärk.

8 bloggar jag läser:
angelicablick.se, fashiontoast.com, songofstyle.com, willybilly.blogg.se, fokis.se, lottenlove.blogg.se, saniaclaus.chic.se & astridalander.net

7 saker jag vill göra i framtiden:
Skaffa en walk in closet i en riktigt fin och mysig lägenhet, bo utomlands (t.ex. paris, london eller usa), göra perfekta cupcakes, gå ut skolan med bra betyg, gå i designskola, jobba med design & träffa min älskade pauline mer än 1-2 om året.

6 favorit platser på jorden:
Hemma, Barnes i London, New York, Mallorca, Söder & Resten av jorden som är härlig.
5 saker jag är rädd för:
Att bli sjuk, att skumma människor/mördare ska ligga under min säng, i speglar osv, min emetofobi & att förlora någon nära.
4 ord som beskriver mig:
Rädd, cp, snäll (hoppas jag i all fall) och kramig.
3 saker jag ser framemot:
Sommaren, frankrike och när jag har gjort mitt matteprov som är och en vecka.
2 affärer jag tycker om:
Topshop och Monki.
1 bra låt:
Light Outside - Wakey!Wakey!

Yellow & Silver

Fixade mina naglar lite snabbt innan jag gjorde mig i ordning för at soova.Det blev ganska slarvigt men jag är ändå ganska nöjd! Vad tycker ni?


BULLY

Alice says: "RAWR!"
.
Hej hej.. Nu så sitter jag i soffan med en Coca Cola och spelar Bully med gustav.. Hehe

RSS 2.0