Nyårsafton

Som ni alla vet så är det nyårsafton idag och vid nästa tolvslag så börjar ett nytt år. Många tror att jorden kommer att gå under år 2012 men det gör inte gör. Men eftersom typ alla andra gör det så blir man ju liiite rädd. Haha. Men man får väl bara vänta och se! Tror ni att världen kommer att gå under?

Shoppat

Idag så har jag haft en toppendag! Det började med att mamma väckte mig klockan nio och frågade om jag ville ut på stan med henne innan alla andra kom dit för att handla på rean. Jag visste att jag ändå inte skulle kunna somna om och tänkte att det kanske skulle vara kul efter gårdagens enorma diss. Så jag gick upp och vi var på stan klockan kvart över tio. Det var typ bara en massa tyska och japanska turister där. Jag shoppade faktiskt bara rea saker och är riktigt nöjd. Hittade däremot inget på ginatricot vilken skulle ha varit roligt eftersom jag har en presentkort där men jag ska dit igen snart. Jag köpte/fick en jacka från zara, en monki blus med volanger, en monki t-shirt/magtröja, ett jätte coolt monki armband och en blus från zara. Bara fin fina saker faktiskt. Mamma och jag har tänkt göra det igen nästa vecka och då ska jag försöka hitta ett par fina skor och sygga brallor. Vid klockan två så började det komma mer och mer folk så jag och mamma bestämde oss för att hämta Florpas och köra till hennes jobb. Shoppingturen var i alla fall jättemysigt och efter en shopping tur på dagen med bra köp så är jag typ glad hela dagen efteråt. På mammas jobb så spelade jag spel på datorn och åt en massa riesen. Sedan vid halv fem så åkte vi till sabis handlade massa gott och nachos som vi åt till middag. Nu så sitter jag mätt och belåten med ett glas päronsoda i soffan med hela familjen. Det är såhär en dag på lovet ska vara!
Jag och Amanda i förrigår ♥

Världens Finsate Haka/Mun


Hush Hush

Hej. Nu så ska jag gå och lägga mig med flora och läsa min nya bok som jag fick av pappa. Den heter Hush Hush. Hoppas att den är bra. Jag kommer förmodligen inte orka läsa mer än typ 3 sidor, hälla upp en stort glas saft och kolla på en film men jag vill bli bättre på att läsa så jag ska i alla fall försöka. Förresten så hade jag jättemånga läsare igår med typ inga idag. Whats up with that?!


Jahapp

Hej heej. Igår så sov Amanda hos oss. Det är en jättegammal kompis från när jag hade ett landställe. Vilket jag inte har längre. Vi hade inte träffats sen april och innan det så var det kanske två år innan förra gången men vi ska bli bättre på att träffas hehe.. Aja vi skildes åt vid klockan tre idag och jag gick hem. Sedan så skulle mamma komma hem och vi skulle ut och shoppa på rean. Hon sa samma sak igår med orkade inte då och lovade att vi skulle göra det idag... Nu så säger hon att hon inte orkar.. Ibland så blir man ju lite irriterad.   -_-''
Ett litret insperations collage som jag gjorde.. helt osammanhängade med inlägget. ,)

Ny header !

Före:
Efter:
Vad tycks?? :)

One Tree Hill

Nu så är man hemma efter 5 timmars bilresa. Eller jag var hemma för en timme sedan men jag har duschat och jag har packat upp min väska. Just nu så sitter jag och kollar på One Tree Hill med Flora. Hon är nytvättad och JÄTTEMYSIG! Jag kan lägga ut ett mini inlägg i veckan med mina julklappar om ni vill också!

Middag... mätt.

Nu så har jag ätit middag och lite knäck. Jag är jätte mätt och jätte trött. Imorn så åker jag hem så det blir väl One Tree Hill hela vägen hem också.

På Hotellet

Nu så sitter jag i sängen på hotellet och slappar innan vi ska på middag hos min morbror. Det blir en liten presentutdelning och julmat. Julmys alltså! Det tog 5 tim för oss att åka hit jag jag kollade på One Tree Hill season 8 hela vägen. Fick den av pappa igår och den ÄGER! Nu så måste jag platta håret lite till! Ha en bra kväll så hörs vi senare! Hejdåå!
Jag och Mamma.. Hehe.

Borås

Nu så bar det av mot Borås till min mormor och morfar.. Hihi. Jag fick jättefina presenter igår och är jäääättenöjd! Jag fick en macbook PRO 13 tum och en stereoanläggning och mycket mer! Tack familjen!! :) <3

Bild: min macbook och jag (osminkad) med mina nya Urban ears! Love!!


Världens Sötaste Lilla Julhund!

Såhär ser lilla Flora ut idag med hennes lilla band! Gud jag dör!


Godmorgon / God Jul

Good Morning and Merry Christmas everybody! Nu så sitter man i köket med pjamas och väntar på att frukosten ska dukas upp! Hehe.. Till frukosten så har min familj en tradition då min mamma köper massa små saker och lägger i 4 olika påsar. På julafton så står dom påsarna vid våra bestämda platser på bordet. Sedan så medans man äter så tar man en i taget upp en sak ur påsen utan att kolla! Vi alla har en påse som vi alltid har och till och med flora har en påse! Hon vet att när hennes påse kommer fram så ligger det godis i och hon blir jätteglad!! Jag har typ haft min så länge jag kan minnas! Ha en bra jul morgon så hörs vi snart! Här är en bild på min och floras påsar!!!


God Jul !


God jul allesammans!
En gammal bild på min och min fru! <3

Granen är klädd

Nu så har vi klätt granen! Bilder kommer senare.. Jag ska desutom lägga ut ett inlägg med mina favorit juldekorationer som vi har här hemma! Här så kommer en fullt seriös och sexig bild på mig själv! Voila!


Min nya frisyr!


Jag är jättenöjd! Superfint tycker jag iaf att det blev!

Dan före dopparedan

IMORGON SÅ ÄR DET JULAFTON!! DEN BÄSTA DAGEN PÅ HELA ÅRET! WOOOOHOOO!! Imorgon så ska jag fira jul med bara familjen. Det gör vi varje år! Det är huuur mysigt som helst. Efter frukosten så ska desutom Challe komma över ett tag! Vi ska äta saffranskaka och bara chilla! Spela lite wii kanske... Vad ska ni göra på julafton?

Klipp Klipp Klipp

Imorn så åker det av! Typ två års sparning av hår! Imorn så blire av! Jag ska klippa kort hår! Jag ska skaffa axellångt hår! Är lite nervös men ändå förväntansfull! Det ska bli kul! Jag vill ha som Angelica Blick och ska till och med ta med mig lite bilder på henne till frisören! Hehe :D

Looooov!

Jippie yay Hooo! Nu så är jag glaad! Lov! Weehoo! Men jag är liiite ledsen för att jag kommer sakna nåra kompisar över lovet och Charlotte åker på onsdag och kommer hem typ den 19! :O ! Sad.. Och jag åker till Borås från söndag till tisdag kväll och imorn så ska jag ha jätte fullt upp... Men vi ska faktiskt träffas en stund på julafton!... Men andå kommer sakna dig syster! <3 Aja... Dagen började med skolavslutningen. På vägen hem från kyrkan så blev vi så kalla så vi gick hem till mig och hälle upp ett stort skumbad, tog varsitt rosa martiniglas med jordgubbs glass, satte på gypsy woman och badade i två timmar (med badkläder). När vi gick upp så vart vi två vandrande russin! Sen så chillade vi runt lite. När vi chillat klart åkte vi ut på stan och åt spagetti på NK. Jag köpte Amanda Fondells skiva. Hon är juh grrym! Den ända idol människan som jag faktiskt tyckte om! <3 Nu så ska jaghämta ett stoooort glas blåbärssoppa!
En härlig bild från London i slutet av November! Haha Pling!

Ny sk*tsnygg tröja!

Idag så var och Challe ute på stan och köpte presenter, dikade och bara myste runt! Jag köpte en JÄTTESNYGG tröja för bara 99: - på H&M! Vilket kap vah? Det är som en bild av en stad och lite körsbärsblommor! Love it!


Smycken

Nu så sitter jag och gör lite smycken och dricker saft. Mys! Snart så ska jag göra lite pärlplattor och kanske rita lite. Idag så är jag verkligen värsta pysseltanten! Haha!


Spanska -_-''

Nu så har jag spanska sedan så har jag lunch... Usch jag orkar verkligen inte skola... F*ck.


Dagens Outfit

Tröja: H&M
Jeans: BIK BOK

 


Blah Blah Blah!

Hellu. Idag så har det vart en vanlig dag. Var i skolan, hade bad hair day och såg ut som en zombie, var med Challe och Fily, ritade på iPaden och gjorde några fynd. Jag snor lite bilder från Challes blogg!
Jag riitar!
↑ Resultat ↑
Mitt lilla fynd! 20 kr!! LIKSOM OMG! Challer köpte ett likadant! Kompis skal ^^

Har skaffat Blogglovin!

Följ min blogg med Bloglovin

Here they are! xD


Ritat

Hellu! Ledsen för dålig upptadering men jag har varit JÄTTE upptagen med att köpt julklappar! Haha!! Men det är jättekul! Det beeeesta med julen... hihi. Men igår så kollade jag iaf på CSI, ritade och åt naturgodis. Mina favvisar är hallon crisp och chokladtäckt cocos klump! Hihi! Är inte suuuuper förtjust i youghurt täckta! Oj nu babblar jag för mycket! Här kommer några bilder jag ritade igår iaf!!


Några bilder på mobilen


Segt

Idag så jag tyvärr inte mått så bra. Vaknade på fel sida. Jag fick ont i huvvet och var i allmänhet lite deppig efter skolan. Gick ut på stan, åkte hem och åt chips för att trösta mig själv.


Rast! + Håltimme!

Helluu! Nu så har jag håltimme! Woohooo! Så jag, Challe och Foffi är hemma hos mig och har precis tagit ego foton. Jag lägger ut nåra i kväll (kanske). Hejdååå! Pööss!
Charlotte är ful idag så jag och Filippa som ör sååå snygga är med på bild istället!

CSI.. F*ck you.

Hola! Nu så sitter jag i soffan och kollar på CSI. Såg precis ett JÄTTELÄSKIGT avsnitt med syrran som slutade jätte dåligt. Det var liksom en seriemördare som var jättevig som inte blev liksom fångad av polisen i slutet.... Jag är fortfarande jätterädd och kommer nog inte kunna sova ikväll... Aja, jag får hoppas att jag glömmer bort eller nåt sånt. Ikväll så ska jag typ på restaurang med the family! Vi får se! Ciaoo!
Im so BEAUTIFUL! c:

Toddlers and Tiaras

Jag har blivit besatt av Toddlers and Tiaras. Det är lite hemskt men jag tror nog faktiskt att jag skulle tycka om det om jag var liten!... Heheee.... c:

In schoooool!


Julklappar!

Hej.. kl.4 så åkte jag ut på stan och träffade mamma och köpte nåra julklappar. Är äntligen på gång med det.. Tar alltid en sån jäävla tid för mig för jag är en seg människa.. Lite efterbliven också... Ok.. Nu så böjar jag bli sorglig.. Aajaa.. Är ganska uttråkad just nu faktiskt... Jag måste göra något innan jag dör.. Hejdå!
Kommer ångra mig att jag lade upp den här bilden... But I have to face the fact that I WAY BORN THIS WAY... Fan vilken deppig blogg det här är.. Och nu så har jag börjat svära också.. great.

Vill Ha från Victorias Secret

What I want from VS ! <3
Typ allt är från PINK... c:

What I want from VS ! <3 by alichii featuring a sheer panty

Fullt upp!

Hellu! Jag har inte bloggat på JÄTTELÄNGE! Förlååt... Men jag har faktiskt 1. Inte orkat 2. Haft fullt upp 3. Mycket läxor... Men nu så är jag tillbaka. Jag bloggar mer senare! Hejdåå!
Min nya proffe på FB ! c:

Men åååhh.

Halluu. Nu så är jag klar med min önskelistaaa!! WEEEHOOO! Hihi ganska nöjd faktiskt! Ska bara skriva ut den! Jag skulle ha tagit med mig kameran till julmarknaden men mamma sa att det skulle regna och att jag int eksulle ta med den så jag gjorde inte det. OFC så regnade det ju inte! Jag jag gick bara runt och sade " Meen ååh kolla det där skulle ju ha blivit en jättefin bild! Men ååh" Så ja... Det var ju lite smått misslyckat. Men annars så var det jätte mysigt och jag åt en massa gott!
Haha jag satt och höll på med den här bilden ett tag och visst blev den konstig! Om man kollar snabbt så ser det ut som jag är naken men jag har en bikini.. LOVAR! Hehe! Kolla noggrant så ser ni den!! :D

Julmarknad

Tjabbelooba! Nu så sitter jag i soffam och har precis ätit frulle. Det blev lite pepparkaka för att fira 2 advent!! Wooohooo ! 20 dagar kvar till julafton! Jag måste verkligen börja köpa julklappar! Streeessaaaad.. Aja det är väl kulatt köpa! Jag älskar faktiskt att ge bort julklappar! Det är nästan ruuligast! Älskar att se deras ansiktsutryck när dom öppnar paketet! Om det är ett bra anstiktutryck.. Man blir ju inte glad om dom inte gillar den. Fast oftast så gör dom ju det.. Heeeheee.. Snart så ska jag upp och göra mig i ordning. Vi ska på julmarknad hela familjen inklusive flore-tor! Ha en bra 2 advent och ät inte för mycket lussebullar! Jag bloggar senare! Adjöö!
Årets julsång? :D

No Blogglust...

Helluu... Idag så har jag helt enkelt inte haft någon blogglust och det hade jag inte igår heller. Men nu så är jag tillbaks och ska verkligen försöka att blogga mer!! Just nu så sitter jag iaf och dricker en varmchoklad och kollar på masterchef... ♥
Random bild...

CSI

Hellu, nu så sitter man och äter flingor och kollar på CSI. Mysigt. Har lite ont i huvvet och är snuvig men klarar mig. Ikväll så ska jag dricka glögg för att fira 1 december och att det gick jättebra för mig på utvecklingssamtalet. Aja nu så börjar det bli spännande! Hejdåååå!


RSS 2.0